әдебиетті оқыту әдістемесі тест жауаптарымен - жұмажанова әдебиетті оқ…
페이지 정보
본문
әдебиетті оқыту әдістемесі тест жауаптарымен - жұмажанова әдебиетті оқыту әдістемесі [Подробнее...]
ЖОҒАРЫ СЫНЫПТАРДА ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІНІҢ ТАРИХИ КУРСЫН ОҚЫТУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ. 1.1 Әдебиеттің тарихи курсының мазмұны және нысаны 1.2 Тарихи-әдеби курсты оқыту мәселелерінің зерттелуі. 1-тарау бойынша тұжырым. 2. ЖОҒАРЫ СЫНЫПТАРДА ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІНІҢ ТАРИХИ КУРСЫН ОҚЫТУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ. 1.1 Әдебиеттің тарихи курсының мазмұны және. Қазақ мектептеріндегі қазақ әдебиетінің мазмұнын, оқыту формалары мен әдістерін жаңарту ғылыми-зерттеудің негізгі бір бағыты. Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі» оқу құралында мектепте әдебиет пәнін оқытудың теориясы мен әдіс-тәсілдері жүйелі баяндалады. Материал туралы қысқаша түсінік. 1. Әдебиетті оқыту әдістемесінің даму кезеңдері. 2. Әдіскер ғалымдардың әдебиетті оқыту әдістерін жіктеуі. 3.Интерактивті. Сыныптардағы жазба жұмыстарының ең ауқымдысы a) Мазмұндама b) Шығарма c) Диктант d) Эссе 2) XXғасырдын 60 жылдары модульдік оқыту технологиясы қай елдердің оқыту үрдісіне енді? Мүмкіндіктер туғызады» (Т.Жұмажанова. «Әдебиетті оқыту әдістемесі». Алматы, Білім, 2009, 175- бет) деп оқытудың алғышарттарының бірі – оқушының өз қалауы. Әдебиетті оқыту әдістемесі*педогогикалық үдеріс*оқытушының әдебиетті оқытуы*оқушының көркем шығарманы оқуы. Ол әдебиетті оқытудың әдістемесінің спецификалық мазмұнын анықтайды. Әдебиетті оқыту әдістемесі негізінен әдебиеттанумен, яғни әдебиет теориясымен, әдебиет. ЖОҒАРЫ СЫНЫПТАРДА ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІНІҢ ТАРИХИ КУРСЫН ОҚЫТУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ. 1.1 Әдебиеттің тарихи курсының мазмұны және нысаны 1.2 Тарихи-әдеби курсты оқыту мәселелерінің зерттелуі. 1-тарау бойынша тұжырым. 2. Әдебиетті оқыту әдістемесі пәні. Әдебиетті оқыту әдістемесі ғылыми пән екендігі. Әдебиет пәнінің мектептік пәндер жүйесіндегі орны және өзіндік. Қазақ әдебиеті пәнінен мұғалімдерге арналған әдістемелік құралдар. Аннотация. Автордың бұл кітабында мектепте әдебиет пәнін оқытудың теориясы мен әдіс. Әдебиетті оқыту әдістемесі» пәні бойынша қорытынды тест сұрақтары. Әдебиетті оқыту әдістемесі пәнінің зерттеу нысанасы. Қазақ әдебиетін оқытудың әдіс-тәсілдерін теориялық-практикалық жағынан меңгерту. Оқылатын көркем шығарманы оқушыға жеткізу. Көркем шығарманың жазылу стилін, мазмұнын айқындау. Қазақ әдебиеті пәнінен берілетін білімді жетілдіру. Қазақ музыкасының тарихы -- музыка тарихы -- тест сұрақтары ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ Кл.слова Қазақ әдебиеті: Әдістемелік нұсқау [Мәтін]. Көркемдік ізденістер мен ағымдарды анықтау мен оқыту әдістемесіне баса көңіл бөлінбегендігі де бүгінгі әдебиетті оқыту әдістемесі жүйесінде көкейкесті. Оқулықта әдебиет пәнін оқытудың тиімді әдіс-тәсілдері жинақталып, великий шелковый путь кратко сабақтың практикалық жолдары ұсынылған. Олар педагогика, психоло-гия ғылымдарының негізінде талданып, түсіндіріледі. Аннотация. Автордың бұл кітабында мектепте әдебиет пәнін оқытудың теориясы мен әдіс-тәсілдері жайында жүйелі де әсерлі баяндалады. книга (book) АВТОР: Бітібаева, Қанипа. ПРЕДОСТАВЛЕНО: Өскемен қаласы Орталық қалалық кітапханасы. Поделиться в: КЛЮЧЕВЫЕ СЛОВА.
темперамент типтерінің анықтамасы - темперамент деген не [Читать далее...]
Темперамент құрамындағы бөліктердің сәйкестігі (лат. Temperamentum) – адамның психикалық әрекетінің нақты динамикасын. Темперамент типтерінің сипаттары қандай? Қарастырылған сұрақтар: Мінез туралы түсінік. Мінез акцентуациялары. Дәріс тезисі. 1. Мінез туралы түсінік. Мінез. Темперамент (латын тілінен аударғанда- "қоспа, сәйкестілік") деп, әдетте, адамның психикасының сипатын оның байсалдылық және қозғалтқыштық деңгейін. Темперамент туралы жалпы ұғым: Темперамент- нерв жүйесінің тума қасиеттерінен туындайтын адамның жеке өзгешеліктерінің бірі. Зерттеу нысаны: темперамент психикалық құбылыс түрінде. Зерттеу пәні: темперамент типтері мен қасиеттері. Зерттеу болжамы: темперамент типтері мен. ТЕМПЕАМЕНТ ТУРАЛЫ ТАНЫМАЛ АДАМДАРДЫҢ КӨЗҚАРАСЫ: Немiс философы И. Кант темпераменттi екiге бөледi: 1) Сезiм темпераменттерi-сангвиник пен. Темперамент — это фундамент для построения характера личности человека и его будущего поведения. От особенностей темперамента зависят многие биологические ритмы, year-old or years old разница такие как скорость мышления, устойчивость психики. Темперамент- бұл қарым- қатынанс жасау барысындағы сыртқы ортаға, айналадағы жағдайға деген психикалық реакцияның сипаты. Темпераменттің негізгі 4 типін бөліп қараймыз: Сангвиник- ширақ. Раимкулова Гулжан Жумалиевна «Темперамент: түрлері және әсері» тақырыбындағы мұғалімдерге арналған дәріс-тренинг. Ақтөбе облысы Хромтау қаласы №6 Хромтау гимназиясының Психологы. By НС Жубаназарова 2022 — аспектісі қарастырылды, темпераментке анықтама беріліп, темперамент Түрлі мамандықтағы студенттердің темперамент типтері туралы мәліметтер. Темперамент құрамындағы бөліктердің сәйкестігі (лат. Temperamentum) – адамның психикалық әрекетінің нақты динамикасын айқындайтын психиканың дара. Мінез даралықтың негізгі құраушы бөлігі. «Мінез» сөзі өмірде және көркем әдебиетте кеңінен қолданылады. Басқа адамдармен қатынаса отырып әр адам өз мінезі танытады және өзгенікін. Психикалық қасиеттер өзара байланысқа келумен белгілі темперамент типіне негіз болады. Темперамент типінің нақты көрінісі сан алуан. Олар тек сырттай. Темперамент дегеніміз адамның жалпы мінездемесі. Ол жеке адамның туа пайда болған биологиялық сапасына негізделген. Темперамент жеке адамды анықтай. Темперамент типтерінің сипаттары қандай? Қарастырылған сұрақтар: что относится к политическим правам рк Мінез туралы түсінік. Мінез акцентуациялары. Дәріс тезисі. 1. Мінез туралы түсінік. Мінез.
тынық мұхиты бұғаздары
тайная жизнь мэрилин монро смотреть онлайн
nu library
.
==============================================================
~~~~~ қызыл кітапқа енген өсімдіктер туралы мәлімет ~~~~~
==============================================================
.
- 이전글қауіпсіз интернет тәрбие сағаты слайд - қауіпсіз интернет эссе 24.10.14
- 다음글миф рәміздері - миф дегеніміз не 24.10.14
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.